ONSDAG

Hej godingar!
Hur mås det idag? Här hemma har jag en underbar latmask-kväll med Wallander som sällskap. Jacob sitter här bredvid och jobbar, lastlistan inför morgondagens avgång är visst mycket viktig att få klar & iväg.
Jag tänkte försöka komma tidigt i säng ikväll för statusen på mig är trött, trött, trött. Jag är lixom redan inprogramerad på semester nu och har väldigt svårt att komma i säng vilket är ovanligt för en kvällstrött tös som mig.


En bild från idag när jag var hos frisören, visst ser man så rolig ut med hättan på?? Hihi..
Jag blir alltid supernöjd när jag går till Hanna på Graham & Sandra. Ett tips alltså! :)

Ha en skön kväll, så ses vi imorgon!

Kram Kram






Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback