TREDJE ADVENT ♥

Hej kära läsare!
Hur mår ni?? Nu har jag precis ätit frukost med J och sett på skidskytten. Usch och fy för att tv4 får visa skidskytten nu i vinter, reklampaus precis under
3e sträckans målgång. *Hympf

Flygresan hit till Gbg var en riktig skräckupplevelse pga. av stormen. På 3e landningsförsöket kom vi ner, flygplanet skakade och krängde så otroligt mycket att jag inte trodde vi skulle överleva. Folk skrek och kräktes. Julfesten däremot var riktigt rolig och jag kan varmt rekomendera Thörnströms kök i Göteborg.
9 poäng av 10 möjliga! :)

Nu ska jag njuta allt jag kan av kärlekens sällskap innan jag drar upp till Sthlm igen.
Bara 1 vecka kvar tills vi båda bor där uppe. Vart vet vi inte riktigt än men förhoppningsvis kan vi flytta in i 2a hans lägenheten redan nästa vecka! :)

Massa krama!

Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback