HAR NÅGON SETT JULTJUVEN?

Hej mina söta bloggvänner!
9 dagar kvar till jul  och min julkänsla har inte alls infunnit sig, trots att det i svärfars hem finns gott om ljusstakar, juldukar & tända ljus.
Det känns nästan som att någon har snott min jul i år.. Om ni har någon aning om vem jultjuven är? Hör av er isf så ska jag proppa h*n så full med pepparkakor att h*n kräks. Oops!


Den här 30cm höja tomten budade jag hem på Tradera för 9kr.
Kan inte förstå varför säljaren inte ville ha den?

Idag på jobbet fick jag en sådär enorm längtan efter J.
Ni vet en såndär känsla där det nästan gör ont i hjärtat och pirrar sönder i magen?

Det har varit väldigt tråkigt att inte ha honom nära de här 4 veckorna och jag kan inte längta mer än jag gör för att "hämta hem" honom ifrån Göteborg i helgen. På måndag är vi båda Stockholmsbor men innan dess ska jag köra 6h ner till västkusten & tillbaka, packa in så mycket grejjer det går i pärlan & hinna med en julfest.

Ha en trevlig kväll girls!
Kramar



Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback