TJEJSNACK ♥

Efter jobbet träffade jag den här glada tösen på ett cafe i Haga. Skönt med lite hederligt tjejsnack efter en dag med mestadels prat om elektricitet, bilar & traktorer. Kan jag påpeka att det ibland behövs lite extra kvinnlig fägrig på min flygfrakts avdelning?! Imorgon tror jag att jag ska byta min tråkigt blåa musmatta mot en leopardfärgad och ta upp mitt läppglans & min handkrämen ifrån lådan och ställa synligt på bordet. Bara för att göra det lite tydligare att jag faktiskt behöver lite mer mental stimulering.



På cafet idag blev det inga razzlande hallon drinkar för Li ska nämligen bli mamma i Augusti :)

Söta kommentarer
Postat av: Li

Haha! Tack för igår! Vilken härlig bild du lyckades gräva fram ur arkivet! ;)

2011-04-06 @ 09:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback